עיצוב לוגו חברה לחגים ואירועים מיוחדים.
כאשר אנחנו מדברים על עיצוב לוגו לאתר או לחברה אנחנו מצפים לקבל לוגו אשר יהיה קבוע ויסמל את החברה לאורך תקופה ארוכה הלוגו יהיה חלק מה Identity או הזהות המותגית ויחבוק בקרבו את המטען הגנטי של החברה והמותג.
ואכן חשוב לשמור על הלוגו והשפה המותגית באופן כמעט אובססיבי ולא לשנות את הנראות מכיוון שהלקוח מתרגל ומצפה לקבל את המותג בשפה הקבועה שלו. נוצרת מעין מערכת יחסים מוסכמת בין הצרכנים למותג שחלק ממנה זה הזיהוי הגרפי והויזואלי.
נשאלת השאלה האם ניתן "לשחק" בלוגו ולשנותו מעת לעת. הדעה הרווחת שהלוגו הינו קבוע וניתן לשנותו אך ורק במידה ונוצרת בעיה במערכת היחסים מול הצרכן בעיה הדורשת שינוי תדמיתי (משברי אמון, החלפת בעלויות, מיזוגים וכו)
עיצוב לוגו ומיתוגו לחגים ואירועים הינו דבר שונה בתכלית. טרנד שהובל ע"י גוגל ומותגים עולמיים חזקים אחרים וכיום הוא פופלרי גם בקרב עסקים קטנים. כבעל חברה או אתר אתה יכול להחליט שהלוגו שלך יקבל מיתוג זמני לרגל אירוע כדוגמת חגיגות העשור או היובל, תערוכה גדולה או לרגל חגים ומועדים חשובים ורלוונטים לחברה.
הטיפול ב- לוגואים לרגל חגים או אירועים מראה על עדכניות ורלוונטיות ובהשקעה מינימילית נותן לצרכן הרגשה של עסק שעובד ומתאים עצמו לסביבה. לדוגמא: הוספת כוכבי שלג ללוגו בקריסמס, פרחים באביב, ולבבות בחג האהבה. מיתוג לוגו לחגים ניתן לראות היום מעת לעת ואף יותר בטוויטר, יוטיוב, פיסבוק ועוד
מעט מידע על ה Doodles של google:
Doodles הינם השינויים הדקורטיביים (בעיצוב הגרפי) שמתבצעים על לוגו גוגל כדי לחגוג חגים, ימים מיוחדים וכו. צוות המעצבים הגרפים של גוגל יצרו מעל 300 שרבוטים (Doodles) עבור לוגו האתר בארצות הברית מעל700 בכל העולם.
הכותב הינו דרור זורע, שותף ומנהל השיווק בחברת logo4biz.co.il אשר הוקמה ע"י חברת פרופגנדה בעקבות ניסיון רב שנצבר מעל 10 שנים בתחום העיצוב השיווקי בארץ ובעולם. ב Logo4biz נבנה מודל מדוייק לאספקת שירותי עיצוב ללקוחות קטנים ועסקים חדשים המתבסס על עבודה משותפת של מעצבי החברה מול הלקוח מהשלב הראשוני של בניית הבריף הקיריאטבי, דרך העבודה על הקונספט הגרפי של הלוגו ושלבי תיקוני הוורסיות ועד קבלת הקבצים הסופיים.